Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Hanna Carlsson - 16 mars 2008 22:32

Nu skall jag göra min musikläxa, i sista stund som vanligt.

Det har varit en intressant och trevlig dag.


Ha det bra.

Av Hanna Carlsson - 16 mars 2008 14:15

Idag skall jag träna fotboll, och just nu tittar jag på Broder Daniel -klipp på Youtube.


I går var det Melodifestivalen, blev besviken men inte lika besviken som vanligt, jag höll på Sanna Nielsen.

Men Charlotte Perellis låt funkade väl den också.

Kanske har den en chans i Belgrad. Vi får väl se.

Av Hanna Carlsson - 16 mars 2008 13:22

Vaknar sent, stiger upp, någonting finns där, men jag kan inte finna det.

Ju mer jag söker desto längre bort flyger det, desto längre kommer jag i från att finna det jag söker.

Men tillslut, då finner jag det, ljuset, lyckan, miraklet.

Jag har fått se lyckan rakt framför mig.

Jag har fått ta på glädjen.

Jag har stått framför den nakna sanningen.

Kanske har jag fått allt jag behövde.

Det som betydde något.


Kanske har jag äntligen bestämt mig.

Kanske har jag nu förstått.

Kanske har bilden ljusnat lite.

Kanske har jag fått se.


Kanske har himlen blivit blå igen, kanske får solen sin tid i rampljuset, kanske har himlens alla moln gråtit klart.


Och kanske, kanske, kanske.

Har jag funnit det jag sökt efter.

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om Broder Daniel?
 De är helt okej.
 De är bra.
 De är inte så bra.
 De är fantastiskt bra!
 Aldrig hört.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards