Direktlänk till inlägg 12 november 2008

Jag trodde jag hade tid...

Av Hanna Carlsson - 12 november 2008 17:46

Igår firade jag Henrik Berggrens födelsedag med tårta, silverstjärnor och Saturday Night Engine.

Det var fint.

Väldigt fint.

Men jag trodde jag hade tid.

Jag tog inte vara på den fina känslan.


Jag har bara mig själv att beskylla.

 
 
rebecka

rebecka

12 november 2008 18:46

Åh.
Känslan kommer tillbaka.
Det gör den.

http://www.PureBlue.blogg.se

 
sofia

sofia

22 november 2008 23:07

Hanna, du är underbar du med. Verkligen.

http://ssund.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Carlsson - 3 augusti 2009 00:00

Ringjag kanske svararskriv till migoch hoppas på att det kommer rättförsök lite tilldet kan gåMina läppar har fastnat i varandra min röst är ännu för torrmin ord fortfarande tomma och händerna darrar väntanen enda lång väntanmina fötter förlamade ben...

Av Hanna Carlsson - 8 februari 2009 00:05

Innan jag sluter mina ögonoch sakta fallernerundanbortVisa migjag ser inteviskajag hör inteTrycksnällaandasnejfallgå sönder ...

Av Hanna Carlsson - 11 december 2008 15:52

Hon Står där Livs levande Men ändå utan att förstå Hon finns inte Ett hål Bland andra hål Är vad hon är Hon har aldrig funnits Tittar ner Ser ingenting Ingenting mer än de svartaste Av stenar Av sten är hon gjord Av sten bygger hon sina känslor Falle...

Av Hanna Carlsson - 7 november 2008 18:36

Jag är trött på allt. Nej. Det blir inte bättre av att gömma sig under täcket och tänka att jag aldrig kommer bli värd någon. Och det blir inte bättre av att dra på Broder Daniel på högsta volym. Lyssna till Henriks röst Full av lika mycket ånges...

Av Hanna Carlsson - 1 november 2008 11:47

Nej. Jag har inte slutat le åt Lars Eriksson fantastiska framträdande i TV4:s IDOL igår. Jag blir bara lite besviken, att ingen har tänkt den här tanken innan. Lars visade var det där skåpet ska stå, och juryn verkade inte ens förstå att han drev ...

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om Broder Daniel?
 De är helt okej.
 De är bra.
 De är inte så bra.
 De är fantastiskt bra!
 Aldrig hört.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards