Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Hanna Carlsson - 22 februari 2008 00:00

Idag var jag först i skolan, det var helt ok. Sedan gick jag till min kompis, som också hon skaffade sig en blogg, www.vanjascoolblogg.bloggagratis.se. ;)

Vi såg på en film, Nina Frisk, kanske inte den bästa jag sett men inte heller den sämsta.

Jag skulle egentligen ha tränat men träningen blev inställd på grund av blåsten, så jag misstänker att vi hade fått springa runt som galningar efter bollar som flyger runt, och det var nog bäst att hålla sig inne.

Så för min del blev det pizza, TV, popcorn och sodastreamvatten.

Jag somnade vid nyheterna och hann inte se vem som åkte ut i Let´s dance, men det gör inte så mycket eftersom att jag alltid blir så nervös och ångestladdad då. Jag tycker de kunde skippa utröstningen, eftersom att alla är så bra.

Fast det är kanske det som är hela grejen.

I varje fall så mår jag inte bra av den. Så jag försöker undvika den så mycket som det går.

Själva dansen och snacket är ju jätteskoj.


Presentation

Omröstning

Vad tycker du om Broder Daniel?
 De är helt okej.
 De är bra.
 De är inte så bra.
 De är fantastiskt bra!
 Aldrig hört.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards