Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Hanna Carlsson - 20 februari 2008 21:59

Som vanligt när jag gör saker i sista stund så gick det åt helvete.

Jag fick stressa mig igenom uppgifterna i matteboken, (men har fortfarande fjorton uppgifter kvar och provet är i morgon) jag lyckades spilla ut mitt te i skrivhäftet och utan ett ord lämnade jag bordet.

Jag har bara mig själv att skylla. Jag blir så jävla trött på mig själv alltså, sista stunden hit och sista stunden dit, jag blir inte riktigt klok på mig själv.

Jag har nu bestämt att jag får göra några uppgifter idag, och några i morgon på morgonen. Men jag misstänker att jag behöver en gradskiva för att kunna göra talen jag har kvar, så det verkar som att det gick åt helvete ändå.

Annars har väl dagen varit okej, ganska roliga lektioner i skolan, fotbollsträning, (TV4 kom förresten) och en del matematik här hemma.

Matteprov i morgon...

Ha det så bra, MVH Hanna Carlsson.

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om Broder Daniel?
 De är helt okej.
 De är bra.
 De är inte så bra.
 De är fantastiskt bra!
 Aldrig hört.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards