Alla inlägg under oktober 2008

Av Hanna Carlsson - 27 oktober 2008 11:32

Jag börjar faktiskt tro det.
När ni är med mig.
Och molnen blåser bort.
Och stjärnorna syns.
Det finns nåt mer.
Även om det är svårt att tro.

Av Hanna Carlsson - 24 oktober 2008 19:19

"Du kanske tycker jag verkat borta i tankar
det kanske stämmer
som om jag hade nåt bättre för mig
som om jag inte lyssnade längre
och det gör jag inte heller när jag tänkte på en ängel
Hur kan det va snöflingor i april,
hål i skorna och jag går i ösregnet
och bilarna kör nästan över mig men jag märker inget
och nu går hon runt här inne i huvudet
och jag går mot henne vart jag än går

Jag är kär i en ängel
Hon ser rakt igenom mig
och det verkar som solen aldrig når
längre än dit min Natalie går
Jag är i en ängel
Hon ser rakt igenom mig
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
och det verkar som solen aldrig når
Aldrig längre än dit min Natalie går
Aldrig längre än dit min Natalie går

Men hennes vänner på restaurangen
tror de tyckte jag var dum i huvudet
men jag visste att hon inte brydde sig.
Jag går mot henne vart jag än går
Jag är kär i en ängel
Hon ser rakt igenom mig
och det verkar som solen aldrig når
längre än dit min Natalie går
Jag är kär i en ängel
Hon ser rakt igenom mig
och det verkar som solen aldrig når
Aldrig längre än dit min Natalie går
Aldrig längre än dit min Natalie går"


Källa: www.sweetslyrics.com/634459.Håkan%20Hellström%20-%20Kär%20i%20en%20Ängel%

Av Hanna Carlsson - 16 oktober 2008 09:16

Allt är så svart, när jag släcker på natten. Och jag gråter så lätt, när låtarna går i moll


Jag våndas hit och dit, kan inte sova. Vaknar, orden dunkar mig i huvudet.

Vem tror på evig kärlek

hur kan nån tro på den nu


Jag har gett min själ till gudarna

ända gången jag kan känna att ingenting finns att vara rädd för

att allting ordnar sig till slut

det är då jag låser in mig

under täcket

Broder Daniel på högsta volym

Hela världen är Broder Daniel.


Och så den där textraden som upprepar sig i huvudet, hela tiden, när jag ska sova, när jag sover, när jag drömmer.

Vem tror på evig kärlek

hur kan nån tro på den nu


Besvikelsen när klockan ringer och jag måste gå upp.

Men varför blir jag alltid så besviken?

Nätterna är ju så svarta.

Jag har förlorat.

Ännu en gång har jag förlorat.

Och det finns inget längre.

Jag hade en värld.

Den rasade.


Textraden jag inte vet var den kommer ifrån, som också den förföljer mig:

I had my share soo I'll help you with the pain.


I don't listen to what people say.


Presentation

Omröstning

Vad tycker du om Broder Daniel?
 De är helt okej.
 De är bra.
 De är inte så bra.
 De är fantastiskt bra!
 Aldrig hört.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards